Fantastisch gegeten, heerlijknwarm en vers afgeleverd!
We hadden Mihoen Van Het Huis en hebben heerlijk gegeten, een aanrader.
Het eten was lekker (wel een beetje afgekoeld). Helaas ontbraken de bestelde miniloempia's.
Bezorging was snel eten was goed warm, kip was heel erg vet. Kroepoek veel te duur
Mooi op tijd ondanks de regen. Vriendelijke bezorger
Super goed en lekker warm. Goeie kok, echt een aanrader.
Uitstekende loempia's!
Online bestelling gedaan en betaald...wordt ik gebeld in gebrekkig Nederlands dat ze extra bezorg geld willen...ik geef aan dat dit ik dit niet ga doen..en ze anders het geld maar moeten terug storten....kwamen ze toch wel bezorgen...heel raar allemaal
Zoals altijd, heerlijke gerechten en snel bezorgd. Dank je wel kokkie.
Weer heerlijk gegeten. Dank!
De gerechten deze keer waren niet zoals ik eerder gewend ben. De Tjap tjoy was vlak, flauw en een beetje smaakloos. Het andere gerecht. Chinese bami met Ossenhaas had ik ook meer van verwacht. Was flauw en vlak dan voorheen. De maissoep was wel lekker.
Heel tevreden.
Helaas was de soep ingedeukt en het lekte een beetje. En ik vond de soep wat flauw.
De foe tong hai met garnalen vonden mn ouders lekker.
Dus ik vond het zo zo.
Heerlijk eten, op tijd bezorgd.
Precies op tijd.
En nog goed warm.
En heerlijk van smaak.
Zoals altijd! Top en snel bezorgd! Zeker een aanrader
Prima.
Aanrader
Altijd prima
Was goed, vond alleen de Babi Pangang aan de zoute kant, mocht zoeter.
Bestelling verliep goed maar smaak viel erg tegen. Ossenhaas taai en loempia speciaal was plakkerig. Jammer.
Super goed, en warm bezorgd . Een aanrader.
Snel bezorgd en super lekker!
Helaas hebben de bestelling niet goed verwerkt door het niet lezen van de opmerkingen, het eten smaakte wel goed!
1e keer hier besteld. Heerlijk warm/heet
Snel bezorgd
Lekker van smaak en meer dan voldoende. Dankjewel
1e keer besteld eten was lekker! Genoeg voor 2 dagen
Super goed
Eten was lekker,genoeg rijst maar hoeveelheid vlees was aan de krappe kant voor 2 personen
Er was bami besteld, bij de sate, maar er was nasi geleverd.
En dit is miet de eerste keer.
In de mail van jullie staat ook duidelijk bami.
Waarom dan toch weer nasi leveren. ?
Dit is erg frustrerend, dat dit niet de eerste keer is.
Zoals altijd ?
Bezorger was er al om 17.20 uur
Snel bezorgd en eten super goed en warm ! Zeker een aanrader!! Tot de volgende keer
Bij aflevering was het een zooitje.
De babi pangang saus.
Was gelekt, en alke bakken zaten onder de smurie.
Het vervoer naar hier, is dus niet goed gegaan.